Lokalny biznes

Polecamy 3 pomysły, które możesz wdrożyć jako marka, aby wesprzeć lokalny biznes.

1. Kupuj ich produkty.

Niezależnie od tego, czy chodzi o zakupy na wynos, zakupy online, czy nawet kupony na produkty / usługi przedpłacone, ta akcja jest zawsze mile widziana. Jeśli masz platformę internetową, na której sprzedajesz swoje produkty, możesz pójść za przykładem tych na Pintereście i zaproponować małą współpracę z lokalnym biznesem, umieszczając ich produkty na swojej stronie. W tym miejscu odnosimy się szczególnie do lokalnych producentów, którzy nie posiadają własnej strony internetowej i którzy do tej pory sprzedawali swoje produkty wyłącznie w sklepach stacjonarnych.

2. Napisz post w mediach społecznościowych.

Zdecydowanie szukasz lub lubisz lokalną firmę. Może podobają Ci się oferowane przez nich produkty lub sposób ich działania. Nadszedł czas, aby pokazać im, że obaj wygrali. Udowodnisz, że jesteś wiarygodną marką, którą ciężko wspierać społeczność, a promowany przez Ciebie biznes zyska dzięki Tobie nowych potencjalnych klientów.

3. Używaj naklejki „Wspieraj mały biznes” w opowiadaniach

Jeśli jesteś aktywnym użytkownikiem platformy Instagram, na pewno zauważyłeś kilka nowych opcji, jakie oferuje platforma. Oprócz naklejki „Zostań w domu” pojawiły się również naklejki takie jak „Darowizna”, „Zamówienia jedzenia” i „Wspieraj mały biznes”. Dzięki pierwszym dwóm możesz składać darowizny i zamawiać jedzenie bezpośrednio z aplikacji, a trzeci został niedawno wprowadzony w celu wspierania małych firm. Nowa naklejka może pomóc markom dotrzeć do nowych klientów i pozostać w kontakcie z lojalnymi klientami. Gdy firmy są wymienione na tej naklejce, mogą udostępniać im treść w relacji lub wysyłać wiadomości bezpośrednio do osób, które je oznaczyły. Zalecamy używanie tej naklejki nawet jako marki, aby pokazać swoje wsparcie dla lokalnej firmy.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.